Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sara - WaarBenJij.nu Nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sara - WaarBenJij.nu

Nairobi

Blijf op de hoogte en volg Sara

14 Augustus 2015 | Kenia, Nairobi

Even een kort berichtje vanuit Nairobi waar het hoogtepunt van mijn dag was een hamburger eten!

  • 15 Augustus 2015 - 15:03

    Cris:

    Een hamburger met patatjes.... jammie!!

  • 15 Augustus 2015 - 15:46

    Rob Michels:

    Hallo Sara,

    Sorry dat ik even niet kon reageren, maar ik had in Oostenrijk geen verbinding meer.
    Wij zijn gisteren thuis gekomen (14 augustus), maar ik begrijp uit je lange verslag dat de hamburger perfect heeft gesmaakt. Ik neem aan dat het goedkoper is als hier in Nederland.
    Maar er is zeker toch wel meer te zien daar in Narobi.

    Geniet ervan Sara en kijk uit, als wij de eerste dag gaan werken gaan wij om even een hamburger eten


    Groetjes Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2015

Laatste verslag

16 Augustus 2015

Donderdag en vrijdag

14 Augustus 2015

Nairobi

13 Augustus 2015

Mwangaza

12 Augustus 2015

Lunar park
Sara

Mijn verslagen voor Kenia 2015 komen hier!

Actief sinds 21 Juli 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 5549

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: